031-910-10-190

آغاز کسب درآمد از طریق سی پنل

نمایندگی هاست سی پنل

بدون هیچ گونه دانش قبلی، با خرید اکانت WHM مدیریتی CPANEL نسبت به فروش هاست سی پنل اقدام کنید! در صورتیکه مدیر سایت های زیادی هستید میتوانید بجای خرید هاست های جداگانه، یک اکانت نمایندگی تهیه کنید و مدیریت هاست های خود را بر عهده بگیرید! یا در صورتیکه قصد راه اندازی کسب و کار هاستینگ را دارید این بهترین انتخاب برای شماست!

cpanel-whm

پلان های نمایندگی هاست سی پنل اروپا و ایران

با هاست سازان پیشرفته ترین نمایندگی هاست سی پنل را تجربه خواهید کرد، بعد از خرید میتوانید با کیفیت ترین هاست ها را به کاربران خود ارائه دهید !

برای شما که دنبال بهترین ها هستید، ارائه خدمات در مقایس بالا

چرا نمایندگی سی پنل از هاست سازان بخرم ؟

تمامی نمایندگان سی پنل هاست سازان، برای ما مهم هستند.

گواهینامه اس اس ال

تمامی خدمات با گواهینامه معتبر SSL ارائه میگردد، این SSL معتبر بوده و در همه جا قفل سبز مرورگر رنگ را خواهید داشت.

بهینه شده برای وردپرس

تمامی خدمات ارائه شده با وردپرس بهینه سازی شده و همچنین پشتیبانی کامل از جوملا، پرستا شاپ و یا سایر اسکرپیت های مدیریت محتوا انجام می شود.

سرعت بالا

با وجود CloudLinux و همچنین LiteSpeed و پنل مدیریتی PHP دغدغه ی بابت سرعت نداشته باشید! سرعت این سرور بالاست.

مدیریت حرفه ای در ریسلر سی پنل

با ابزار هایی که در اختیار شماست، میتوانید وب سایتی با قابلیت ارائه هاست اتوماتیک پس از پرداخت به کاربرانتان بدهید، دسترسی به لیست بک آپ ها، با قابلیت ریستور و همچنین مدیریت ip های مسدود شده از قابلیت های بی نظیر این ریسلر است.

پشتیبانی 24 ساعته

بسیاری از شرکت های هاستینگ شما را به تیکت و ارسال ایمیل محدود کرده اند، اما در هاست سازان به این گونه نخواهد بود، پشتیبانی از هر طریقی که بتواند در دسترس کاربر خواهد بود، تلفن، چت آنلاین، تلگرام یا واتسپ و ...

سیستم پیشرفته بک آپ

نگران اطلاعات هاست های خود نباشید، در سیستم حرفه ی بک آپ گیری هاست سازان، روزانه از هاست های شما بک آپ گیری میکنیم و همچنین قابلیت ریستور و بازگردانی آنرا برای شما فعال خواهیم کرد.

آموزش رایگان

به رایگان به شما آموزش می دهیم چگونه نمایندگی سی پنل سفارش دهید و چگونه با آن کار کنید.

WHMCS رایگان به همراه فعالسازی

فایل WHMCS را به رایگان در هاست انتخابی شما آپلود و نصب میکنیم تا به راحتی بتوانید سیستم مدیریتی هاستینگ داشته باشید.

دامنه رایگان + DNS اختصاصی

DNS اختصاصی رایگان برای تمامی پلان ها فعال خواهد شد، در صورت سفارش یکساله سرویس ریسلر از دامنه رایگان بهرمند خواهید شد!

WHM_orange

سوالات متداول شما در مورد نمایندگی هاست سی پنل ایران و اروپا

برخی سوالات پرتکرار شما را در فیلد های زیر بصورت خلاصه و کوتاه اشاره میکنیم.

هاست بدون کنترل پنل، همانند خودرو بدون فرمان و دکمه و آپشن است، در نتیجه برای مدیریت بهتر هاست نیازمند کنترل پنل حرفه ی و کارآمد هستیم که در اینجا سی پنل این امکانات را در اختیار ما قرار می دهد!
تاکنون از خود پرسیده‌اید که WHM چیست ؟ واژه WHM مخفف عبارت Web Host Manager و به معنای مدیریت میزبانی وب است، WHM یک برنامه قدرتمند است که اجازه دسترسی مدیران ارشد و میانی به هاستینگ و مدیریت آن را صادر می کند، در نتیجه دسترسی شما به WHM یعنی داشتن امکانات بی نظیری هم چون ساخت و مدیریت اکانت جدید با هر دامنه دلخواه و هزاران امکان و آپشن دیگر، WHM صفحه مدیریتی CPANEL است.
این پنل دارای انعطاف پذیری بالا، سهولت استفاده، کارایی، امکان ساده سازی امور و… است به همین دلیل میان مدیران هاستینگ محبوب شده است، از مزایای مهم دیگر این سیستم داشتن امنیت، حریم خصوصی، هزینه پایین، مدیریت ساده تر است.
whm پنل مدیران میزبانی وب است و اجازه می دهد ارائه دهنده میزبانی حساب های مشتریان خود را مدیریت کنند. Cpanel پنل مدیریت سایت است که کاربران نهایی و صاحبان وب سایت ها حساب شخصی خاص خود را دارند و می توانند تنظیمات مرتبط با سایت خود را کنترل کنند.
بعد از خرید نمایندگی هاست سی پنل، امکان ایجاد هر گونه تغییراتی برای شما وجود خواهد داشت، از جمله افزایش و کاهش پلان ها و افزایش میزان بازدید یکتا و همچنین میزان پردازش.
در صورتیکه از هاستینگ قبلی خود رضایت ندارید و به هر دلیلی قصد انتقال داده خود را به هاستینگ جدیدی دارید، فقط کافیست با ما تماس بگیرید، انتقال دیتا شما به رایگان انجام می شود.
نگرانی اصلی کاربران در استفاده از سرویس های بین المللی تحریم است، اما با سرویس بدون تحریم هاست سازان دیگر نگرانی نداشته باشید، چرا که هم سرویس ضد تحریم است و از سمت دیگر بک آپ گیری روزانه در سرور جانبی انجام می شود!
بعد از خرید سرویس بصورت اتوماتیک به شما تحویل می شود، و در صورت نیاز به پشتیبانی، شما میتوانید در مرحله اول از طریق تیکت، در مرحله دوم از طریق پشتیبانی آنلاین سایت، در مرحله سوم از طریق پشتیبانی واتسپ یا تلگرام و در مرحله آخر با شماره تلفن شرکت جهت دریافت پشتیبانی تماس بگیرد.
در صورت عدم رضایت از سرویس، هزینه بی قید و شرط به حساب بانکی شما عودت خواهد شد. این ضمانت کتبی ماست به شما.